Krisztus keresztre feszítéséről, Krisztus
szenvedéséről Európa most alaposan megemlékezik. Félelembe és
rettegésbe öltöztették az ünnepet, páncéllal védik a kontinenst az újabb
keresztre feszítéstől.
„Vágyva vágytam arra, hogy szenvedésem
előtt megegyem veletek ezt a húsvéti vacsorát.” – mondta Jézus az utolsó
vacsorán. Most Európa eszi tán utolsó vacsoráját, arcán ünnepi
mosollyal, hogy vége a böjtnek. De a szívében mindenkinek félelem van,
és hazudik az, aki azt mondja, nem fél. Ordít a liberális sajtó: NE
FÉLJ! Azt akarja, ne légy ember, ne érezz, csak cselekedj, de leginkább
gyarapíts.
Mert aki ember, az fél. Fél az idegentől, ismeretlentől, ha
az ártani jön, mert félti az övéit, a szeretteit. Retteg, és készül,
hogy ellene feszüljön. Ők pedig azt akarják, ne féljünk, és ne nézzünk
szembe azzal, amit már a fél világ kimondott: itt, kérem, háború folyik.
Európa már háborús színtér, csak minden olyan más, mint a filmeken. Nem
lőnek tankokkal, nincsenek lövészárkok a városok mentén, de már
páncélozott kocsik és állig felfegyverzett katonák őrzik így Húsvét
ünnepén a fájdalom útját.
Az uniós nagyok, ott a szép brüsszeli
irodában megrendültek egy pillanatra, mert az utolsó pár robbantás
kicsit tán valóban túl közel volt. De még mindig nem akarják tudni ott
sem a kisemberek, hogy az őket eladó bizony igen közel ül.
„De
íme, annak a keze, aki elárul engem, az enyémmel együtt van az asztalon.
Mert az Emberfia elmegy ugyan, amint elrendeltetett, de jaj annak az
embernek, aki elárulja őt.” Hát én várom, mikor jön el ez a pillanat.
Mert ha nem mutatnak mind ujjukkal a főbűnösökre, az ős-európai
lakosságot az iszlám harcosai egyenként feszítik keresztre. Lesznek,
akikkel AK lövedékek, másokkal bombaövek robbanásai végeznek, és a
liberálisok által a félelem jogától is megfosztott emberek rettegve a
hódítók lábai elé borulnak majd. A pápa után ők is mossák majd a
migránsok, és köztük a hódítók és a terroristák lábait, és csendben
bűnhődik, hogy hagyták a politikát ostobának, és aljas árulónak maradni.
Zajlik hát szépen a páncélozott húsvét, szépen, magányosan ünneplő
emberek között. Visszahúzódva, az otthonok vagy a wellness szállók falai
között magukban megbújva pihenik ki tömegek a sok-sok rossz hír
stresszes hétköznapjait, miközben a más tömeg közösségbe zár. Mert a
brüsszeli magányos áldozatok arcát senki nem ismeri, de a terror
közösségének arca a tudatunkba vésődött. És mi, birka európaiak
megköszönhetjük az áruló liberális erőknek, hogy szerintük bizony nincs
kollektív felelősség. Megköszönhetjük, hogy még mindig büfiztetve
válogatnak, vajon ki lehet a jó, és köszönhetjük, hogy a kegyelem és az
isteni szeretet számukra semmit mondó elvére hivatkozva szakembereket
importáltak megsegítésünkre és az ő üdvözülésükre Európába.
A
páncélozott húsvét napjaiban pedig, Párizs és Brüsszel után egyre
inkább, mindenki azt csinálja a vén kontinensen, amihez igazán ért. Az
eltunyult, magányos őslakos retteg, a behívott sok szaki pedig lő, térít
és robbant. Merthogy ahhoz ért. A mélyülő szakadék vége pedig nem más
lesz, mint egy csúnya, véres polgárháború az ősi kontinens földjén.
Mert tudjuk, tudnunk kell, hogy nagypéntek nélkül nincs feltámadás. „Ha
nincs Krisztus, nincs Golgota, de nincs megváltás és új élet sem ezen a
földön. Krisztus kellett és keresztút, amely hitet önt az emberek
millióiba és a hittel csodákat művel. Ostorozás kellett, az igazak
megostorozása, mert csak a szenvedés teszi képessé az embert, hogy az
első kakasszóra meg ne tagadja a hitét.”
Ostorozzák most rendesen
hívőt és hitetetlen egyaránt, minden európai úgyis csak káfír. És hogy a
leckét megtanuljuk-e? Rajtunk áll! Ha megtanulunk félni, ha hisszük,
hogy nekünk jár a rettegés, de jár a védelem és védekezés joga, akkor
lesz számunkra feltámadás. Mert jegyezzük meg: szenvedés kell a
megvilágosodáshoz, és valóban, nagypéntek nélkül nincs feltámadás!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése