Ugrás a fő tartalomra

ÉN VELETEK VAGYOK

Következmények nélküli ország. Önmegvalósítók és kielégületlenek. Frusztráltak és örök lázadók. Senkinek semmi nem jó, de legyen hát még szarabb. Fiatalként még rákosimátyáselvtárspajtás, ma már ruszkikhaza. Otthon papucs, a téren vezérszónok, érthetetlen körmondatokkal, követhetetlen retorikával. Elhanyagolt háziasszony, de a téren vérmes amazon. Mert ott kielégül. Mert ő már valaki. Egy a sok skandáló közül. Két tucat ember előtt felolvashatta, elmondhatta, kiüvölthette, amit akart. Kifröcsöghette összes frusztrációját, kielégületlenségét, kicsiségét és szürkeségét.
Ott leszek, jaj, ott leszek, de hova is megyek. Talán, ha ráérek, de egy a biztos, én veletek vagyok. És majd vagy elmegyek, vagy itthon maradok. De veletek leszek! Lélekben biztos. Hiszen ez egy következmények nélküli ország. Ki kér számon, ki ugat rám, hogy nem voltam ott. Megyek, ha akarok és rángatok dróton mindenkit, aki hiszi, én tényleg ott leszek. De tudnotok kell, én akkor is veletek vagyok.
Orbántakarodj, de ne jöjjön helyette senki, mert nincs ki. Ordítom és skandálom, hogy orbántakarodj, ahogy ordítottam negyven éve, hogy éljenmájuselseje. Rázom a kereplőt, ahogy akkor ráztam a sarlós-kalapácsost. Zászló legyen, hogy milyen, az mindegy. Kereplő, síp, zászló, házi transzparens, mert én több vagyok ezáltal. Mert nekem van véleményem. Hogy a másé, hogy loptam, hogy nem is értem, mit számít. Következmények nélkül tehetem, hisz ez egy következmények nélküli ország.
Mondom, szajkózom, amit a számba adnak. Szeressük egymást, gyerekek, keblemre mind, ki hasonló. De ki a hasonló? A szajkó vagy a szajkózó? Demokrata vagy náci, ki mondja meg? Ki dönt, hogy te ki vagy?
A lényeg az örök elégedetlenség, következmények és alternatívák nélkül. Mert ez egy következmények nélküli ország, ahol mi mindannyian veletek vagyunk. Hogy kivel? Az mindegy.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Pride, patrióták, pisilő kisfiú

Valamikor nagyon szerettem Brüsszelt. Kedves, kicsi főváros, a Benelux államok egyik gyöngyszeme, a németalföldi kereskedővárosok egyik legszebbje. Ma pedig a városalapító Goorik, és a Brüsszelt fővárossá kinevező Jó Fülöp forognak a sírjukban. Ma már ez a szépséges város, a klasszicizáló, de gótikus és barokk elemeket is felvonultató csodáival megint méltó lett nevének eredetéhez. Település a mocsárban.  Igen, Brüsszel neve eredetileg, a frank nyelvjárásban Bruocsella volt, ezt változtatták később Broeklanden aan de Zenne-re, melynek jelentése nem más, mint település a mocsárban. Ebbe a mocsárba süllyedt vissza mára Brüsszel, az Európai Unió és a NATO fővárosa. A kontrasztok fővárosa. A kontraszt jó és kell, ám van, amikor már túl sok, amikor már zavaró a szemnek és az agynak. Ezt éltük most Brüsszelben… Most hétvégén európai patrióták tüntettek az unió fővárosában. A nyolc ország polgárai, bár kis létszámban, de annál elkötelezettebben álltak ki elveik

Menekültbiznisz - Kiss Róbert darázsfészekbe nyúlt?

Illegális bevándorlók Budapestre utazásának megszervezésével gyanúsítja a rendőrség az Új Magyar Gárda egykori főkapitányát, Kiss Róbertet és társát, akiket a Terrorelhárítási Központ műveleti egysége kedden hajnalban Röszke térségé­ben fogott el. A sajtó persze azonnal felkapta a hírt, és napok óta kering az éterben a sztori – általában egyfajta nézőpontból. Kíváncsiak voltunk: vajon valóban embert csempészett, vagy csak politikai csatározások színterén áldozták fel a kíváncsi, érdeklődő, otthonáért, családjáért aggódó embert?   Mi az igazság? Kiss Róbert, a civil, a családapa kizárólag a Hunhír.infónak nyilatkozott. A történet, mint mondja, ott kezdődött, hogy nem bízott a mindig torzító médiában, ezért indult el a határra először egy hónappal ezelőtt, hogy a migránsok helyzetéről tájékozódjon. Szerinte bebizonyosodott: ahogy hazudnak a számok a bevándorlókat illetően, úgy hazudnak és torzítanak vele, útjaival és kutatásaival kapcsolatban is. Ki vagy te? Ki