Ugrás a fő tartalomra

BECSÜLET ÉS HŰSÉG - AZ ÚJ SZITOKSZAVAK

Komolyan pusztulásra van ítélve ez az ország. Az a társadalom, amelyben az embereknek a becsület és a hűség szavakról csak és kizárólag a schutzstaffel jut eszébe, az életképtelen, mert velejéig gonosz.
Azokat az embereket, akik számára ez a két szó negatív tartalommal bír, én nem akarom. Nem akarom sem a médiába, sem az ország vezetésébe.
Meine Ehre heisst Treue. Én ezt komolyan gondolom. Nekem fontos, hogy hű legyek a családomhoz, az igazi barátaimhoz, hű legyek az országhoz, ahol élek, és hű legyek mindenhez, amit el- és felvállalok. Csak így tudok becsülettel élni.
De itt, ahol egyszerű embereket meg lehet lopni, pénzüket elvinni, agyonverni őket húsz forintért – itt nem számít a becsület. És ahol nem számít a becsület, ott a hűségnek sincs értéke.
És igen, lehet gyűlölni a schutzstaffel katonáit, lehet fröcsögni rájuk, holtuk után is a fejüket követelve, de egyet el kell ismerni még a gyűlölködőknek is. Ez pedig az, hogy nem akad katonai szervezet, mely kiválóbban harcolt volna akkora túlerővel szemben, mint a Waffen-SS a II. világháborúban. Miért? Mert hittek valamiben, és vallották, ha hűek maradnak választott eszméjükhöz, országukhoz és népükhöz, akkor becsülettel halnak meg. Az, hogy az ő hitük nekünk tetszik-e vagy sem, teljesen mellékes. Nem elvekről, nem hitről, és nem politikáról szól a történet. Elkötelezettségről és tisztességről.
Ám ezek azok a szavak, amelyek mára már elértéktelenedtek. Már nem mondhatom gondokkal küzdő barátomnak, hogy „kitartás”, mert úgy néznek rám, mint a véres rongyra. Pedig szívemből kívánom neki, hogy tartson ki a bajban, vívjon meg a nehézségekkel.
És ha bárki azt meri mondani társának, hogy „szebb jövőt”, máris gaz náci, átkozott jobbikos lesz. Pedig nem kíván neki mást, csak jobb, tisztább, becsületesebb napokat, heteket, életet, jövőt.
Nekem nem kell ilyen jövő. Nekem kellenek ezek a szavak, mert szépek, mert tartalommal bírnak. Úgyhogy maradok tisztelettel, kitartást kívánva mindenkinek, hogy túlélje ezt a média- és politikaszennyes társadalmat. Hiszek abban, hogy egyszer valóban szebb lesz a jövő, legalább a gyerekeimnek.
Én pedig megyek tetováltatni, mert igenis vallom: a becsületem a hűség.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ANTIDEMOKRATIKUS AGYKATYVASZ…. …avagy ruszkik haza, csak úgy, a CEU okán Itten, kérem, nincsen demokrácia. Mondjuk éjjel sikítva ébredtem álmomból, mert azt álmodtam, hogy a tüntető balliberális csürhe átvette a hatalmat, és Gizi néni jól bevált ernyőjével veri fejen a népet, most éppen a pedagógus hiszti után, a CEU okán. Bár Gizi néni nem tudja, hogy mi az a CEU, de tegnap jó buli volt a dékás haverokkal kimenni tüntetni. Sütött a nap, itt a tavasz, az orvos szerint pedig jót tesz egy kis séta. Zárva volt ugyanis az esztéká, és a piacolás sem lehetett alternatíva, hát legyen egy kis virágvasárnapi vidám vasárnap. Ment tehát, és hívta magával szomszéd Zsuzsit, akinek a férje épp pecázni volt a haverokkal. Kitolta hát Zsuzsi a babakocsit, benne Kisbencével, majd rászólt mobilon apára, menjen már ő is, jó a buli. Amolyan prájdos a hangulat. Szól a zene a teherautón, néha skandálnak valami zorbánellenest, és az most nagyon trendi. Nagyobb buli, mint vasárnap soppingo

BOLTOS JÓZSI MEGTÉRÉSE

(egy ismerős mesélte, valós történet alapján) Volt egyszer, hol nem volt, volt egyszer a srác. Na jó, inkább már férfiember, amolyan középkorú, stabil egzisztenciával, kicsinyke bolttal, sok vevővel, igazán jó hobbival. Szerette őt mindenki, vidám, jó kedélyű ember volt, akinél a vevők nem csak a vásárlás rövidebb – hosszabb idejére ragadtak le. Én is mindig kedveltem, különösen, mert amolyan igazi, tökös, jobboldali radikális pasinak ismertem meg. A boltjában is vállalta ezirányú kötődését, igaz, zsidózni csak pajeszos - kaftános vevők híján kezdett neki. Mert hát az üzlet, az üzlet. Ám az élet mindig tartogat meglepetéseket és eget – földet rengető változásokat. Ilyen volt a migránsáradat. Barátunk, aki korábban cigányt, négert vadul hajított ki boltjából, elkötelezett migráns - simogató lett. Járt ki a pályaudvarokra, terekre, szállított adományt, vásárolt és vitt mindent, amit csak jónak gondolt. Ment éjjel és nappal, mint zsidóban a fájdalom. Én is ritkán